wannabemama.blogg.se

Jag är en tjej på 33 år som har en önskan om att bli gravid. Jag och min sambo har slutat att skydda oss men vi "försöker inte" bli med barn. Han är inte lika redo som jag, kan man säga. Denna blogg handlar om att försöka bli gravid, om mina försök att övertala pojkvännen om att det inte finns anledning att vänta (vi blir trots allt inte yngre), och om min oro (läs:noja) att kanske inte ens kunna bli gravid.

Gravid trots mens?

Publicerad 2012-11-02 11:40:29 i Allmänt

Jag är knäpp, jag vet... men nu har jag börjat undersöka hur vanligt det är att få mens trots att man är gravid.. Mår illa och har molvärk i tjejmagen. Är dessutom lite dålig i magen. Trots att molvärken kan vara pga mensen så har jag aldrig tidigare mått illa pga mens. Dessutom var mensen riklig i den första dagen men har avtagit snabbt och nu är det knappt någonting alls.

Får googla vidare tror jag, och kanske ta ett gravtest imorgon bitti bara för att vara säker. Någon som varit med om/hört talas om någon som fått mens även under graviditeten?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela