wannabemama.blogg.se

Jag är en tjej på 33 år som har en önskan om att bli gravid. Jag och min sambo har slutat att skydda oss men vi "försöker inte" bli med barn. Han är inte lika redo som jag, kan man säga. Denna blogg handlar om att försöka bli gravid, om mina försök att övertala pojkvännen om att det inte finns anledning att vänta (vi blir trots allt inte yngre), och om min oro (läs:noja) att kanske inte ens kunna bli gravid.

Tiden går..

Publicerad 2012-11-08 22:26:37 i

Gud vad tiden går fort, det är redan torsdag! Det betyder att det är fredag imorgon och sen helg!! :-)

Blir mer fest denna helg då vi ska ha möhippa för en vän som gifter sig snart. På ett sätt underlättar det att jag inte är gravid ännu, för hade jag nyss blivit gravid hade jag gått svårt att förklara varför jag inte dricker alkohol utan att berätta, och det vill man ju helst inte göra så tidigt. Men nu blir det alltså fest istället! All in! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela