wannabemama.blogg.se

Jag är en tjej på 33 år som har en önskan om att bli gravid. Jag och min sambo har slutat att skydda oss men vi "försöker inte" bli med barn. Han är inte lika redo som jag, kan man säga. Denna blogg handlar om att försöka bli gravid, om mina försök att övertala pojkvännen om att det inte finns anledning att vänta (vi blir trots allt inte yngre), och om min oro (läs:noja) att kanske inte ens kunna bli gravid.

I väntans tider...

Publicerad 2012-10-30 09:26:00 i Allmänt

Mensen är beräknad imorgon men jag känner på mig att den kommer komma redan idag bara för att djävlas m mig..

Min sambo hoppas att mensen ska komma och jag hoppas motsatsen. Ganska sjukt egentligen.. Men jag tror att när det väl händer så kommer han att bli glad.

Har dessutom gått och blivit sjuk så jag är hemma från jobbet idag. Har inte så mkt annat för mig än att ligga och hoppas och fundera. Inge bra! :-( Får ladda ner senaste avsnittet av Revenge så jag har nåt att fördriva tiden med.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela