wannabemama.blogg.se

Jag är en tjej på 33 år som har en önskan om att bli gravid. Jag och min sambo har slutat att skydda oss men vi "försöker inte" bli med barn. Han är inte lika redo som jag, kan man säga. Denna blogg handlar om att försöka bli gravid, om mina försök att övertala pojkvännen om att det inte finns anledning att vänta (vi blir trots allt inte yngre), och om min oro (läs:noja) att kanske inte ens kunna bli gravid.

Måndag

Publicerad 2012-11-05 18:08:13 i

Mådde illa igen i förmiddags, och även lite nu på kvällen. Börjar tro att jag har nå vajsing m magen då, eftersom jag uppenbarligen inte är gravid. Vore konstigt med skenillamående nu när jag testat och vet säkert att jag inte är gravid.

Annars har det varit fullt upp på jobbet idag. Jobbar sedan ett år tillbaka på ett litet kontor inne i stan med jättebra kollegor, trivs bra. Vet dock att de inte skulle bli överförtjusta om jag meddelade att jag var gravid... Men det bryr jag mig inte om. Anställer man en tjej som är 30+ kan man väl inte bli förvånad om hon skaffar barn snart, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela